Tvätt, skattesedel, skriva, bio...

2009-03-27 @ 09:20:55


Synd att man inte kan ha ekorrar som husdjur. SÖT variant i Onsala!

Idag ska jag försöka få gjort följande saker

- Tvätta minst en tvätt
- Skaffa FA-skattesedel
- Fundera ut ett kort, snyggt namn till mitt företag.
- Skriva ett kapitel på Piece by Piece
- Träna WiiFit
- Åka in till skolan och ha Företagsekonomi i tre timmar
- Skaffa barnvakt till Maja så att jag & A kan gå på Män som hatar kvinnor
- Läsa ut Flickan som lekte med elden
- Plocka/städa litegrann (har lyckats hålla relativt städat i lägenheten i drygt två veckor, REKORD!)

Om jag ska hinna göra åtminstone några av de här sakerna ska jag nog sluta blogga NU.

Kommentarer

Postat av: kola

JA, det tycker jag verkligen att vi ska snart. Jag behöver lite social stimulans :o). Jag röstar på följande fika i helgen om du har tid såklart, antingen hemma hos någon av oss eller typ på kungsmässsan kanske.

kram


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback