Resa till Småland i sommar?

2009-03-25 @ 21:27:54



När jag inte bloggat på länge så funderar jag alltid på om det är bäst att göra ett långt inlägg eller många korta om allt som hänt sedan sist. Några önskemål? för även om jag vill säga att jag nu ska blogga varje dag, så vet jag att jag snart kommer att ha en liten paus igen. Det behövs helt enkelt för att hitta inspirationen.

Fick mail av Renate, som jag ska sälja resor för idag och det var jättekul och skönt att få lite mer information om jobbet. Skickade iväg ett mail till skatteverket  och ställde en hel del frågor som jag hoppas få svar på imorgon.

Så räkna med en hel del säljkampanjer här i bloggen för att jag ska locka folk att resa till Småland i sommar. Och har någon tankar på att göra det, kontakta mig!

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback