Jo, jag är galen

2009-03-30 @ 16:43:51

men nu har jag en ny blogg igen. Skulle skaffa en för mitt nya företag (som inte existerar riktigt än, men är på god väg iallafall) och eftersom blogg.se inte accepterade företagets adress som en riktigt mailadress (??) så var jag tvungen att leta efter ett annat ställe, och då hittade jag www.bloggsida.se. Och då kunde jag inte stå emot. Så nu finns jag för tillfället här,
makane.bloggsida.se

Om det blir lika kort som min nogg eller om det blir långvarigt har jag ingen aning om, men vill ni följa mina äventyr så är det där ni får göra det för tillfället. Och orkar ni inte med mitt velande så får ni stå ut utan mina uppdateringar.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback