Ibland är livet bara sådär tokigt bra.

2009-03-01 @ 20:19:26


Finaste flickorna <3


BFFs på toaletten på Push


Underbar plansch på ett gatukök på Avenyn




Söndagsmys med favorittjejerna

Lördagskvällen spenderades hos en av bästa vännerna M för att fira hennes födelsedag. Jättekul med mycket skratt, ett rätt roligt spel, Våghals, och dans. Sedan hamnade vi på Push som inte alls är något favorit hos mig, men födelsedagsbarnet fick ju välja. Och det var helt okej. Sov hos M&P efter Subwaybesök på natten och imorse åt vi en underbar frukost. sedan åkte jag & M ner till KBA där vi gick ut med Maja på promenad och lekte på lekplatsen. Sedan hängde vi här hemma tills P kom och vi åt tacos. Ganska nyss åkte M&P härifrån och nu sitter jag här och kollar tv-land och bloggar.

Som sagt, ibland är livet bara sådär tokigt bra.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback