Flickan som lekte med elden

2009-03-27 @ 22:52:41


Nu när klockan snart är elva ska jag checka av vad jag faktiskt fått gjort idag.

- Tvätta minst en tvätt Tre t.o.m.
- Skaffa FA-skattesedel Nej, men har läst massor och fått ytterligare mail från Skatteverket.
- (Fundera ut ett kort, snyggt namn till mitt företag). Har ett förslag som jag tror det blir, men inte helt säkert än
- Skriva ett kapitel på Piece by Piece Inte helt klart än, men nästan...
- Träna WiiFit
- Åka in till skolan och ha Företagsekonomi i tre timmar
- Skaffa barnvakt till Maja så att jag & A kan gå på Män som hatar kvinnor Försökte, men ingen kunde...
- Läsa ut Flickan som lekte med elden  Börjar nog med bok tre om en stund.
- Plocka/städa litegrann

Kommentarer

Postat av: anna

åh härligt att du snart läst hela trilogin! tredje boken är grym! :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback