The Killers, Glasvegas, Håkan Hellström, ABBA och utvalda favoriter från några Fame Factory omgångar

2009-01-18 @ 11:20:15


En del av Kungsbacka stad sedd från Tölö vattentorn en vacker dag strax före jul 2008

Det blev Björns Gustavssons film igår, och den följdes av gamla godingen Yrrol. Många goda skratt blev det.

Nu sitter jag här och bloggar, lyssnar på bra musik (en blanding av The Killers, Glasvegas, Håkan Hellström, ABBA och utvalda favoriter från några Fame Factory omgångar) och hänger på tv-land. Maja leker på sitt rum och A spelar data.

Ikväll ska vi hem till pappa på middag. Tokigt trevligt. Ska bli lite svårt att se om jag kan fortsätta mitt GI ätande bara. Är svårare när man är borta, men det har ju funkat i en vecka nu iallafall så det borde väl gå bra även idag.

Skola igen imorgon. Känns inte alls skoj. Hade gärna varit ledig några dagar till. Men imorgon blir nog inte jättelång dag iallafall.

Kommentarer

Postat av: anna

vilken underbar musikmix! vilka fame factory favoriter om man får fråga? ;)



GI är ganska svårt att hålla när man är bortbjuden, men äsch skippa potatisen bara :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback