So are you coming or going? Or coming and then going? Or coming and staying?

2009-01-27 @ 16:48:31


Citat Brian Kinney s1e1 Queer as Folk (US)

Så har jag varit ute i världen igen i två dagar. Ovant. Men väldigt skönt. Förra veckan är som i en dimma. Orkade ingenting. Hade inte lust med någonting. Låg bara i sängen eller soffan och tyckte synd om mig själv och tittade på tv-serier, eller ja... mest en och samma tv-serie.

Imorgon ska jag till tandläkaren med Maja. Hon ramlade för två veckor sedan och tydligen måste hon slagit i ena framtanden som blivit lite grå. Stackarn. Hoppas att inte den efterföljande tanden skadas bara. Mjölktänder går ju an för de ska ju ändå ramla ut.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback