Skola, Wii Fit och Stockholmsresa

2009-01-16 @ 12:23:06



Idag är det fredag och livet känns rätt bra. Skolan fungerar och det är för en gångs skull ganska mycket att göra, vilket känns kul eftersom jag presterar mycket bättre då än när det blir massa dötid. Dessutom har jag fått veta att jag inte behöver vara på IT lektionerna eftersom jag redan kan så mycket, och det känns ju skönt.

Jag har kommit igång och tränat med mitt Wii Fit igen. Att jag inte tidigare förstått hur fantastisk den lilla maskinen är. Hade sådan sjuk träningsvärk de tre första dagarna. Nu har jag kört i  snart en vecka varje dag och det är jättekul. Det är så härligt att kunna göra det man känner för mest, Yoga, styrka, aerobic eller balans. Hade tänkt att köpa kort på Friskis nu i vår, men jag väntar ett tag med det faktiskt. Så bra som detta funkar kan jag ju spara mycket pengar på det. Plus att Maja tycker det är roligt att stå bredvid och göra precis som jag och tränarn på tv'n. Hon är sjukt stark för att bara vara 3 år. Fixar ju vissa styrkeövningar bättre än jag den lilla rackarn.

Nästa helg bär det av till Stockholm för mig och Maja. Ska hälsa på syster M och J. Jag vann gratisbiljetter i höstas när vi åkte tåg med skolan och naturligtvis har tiden bara gått. och eftersom de går ut 31/1 var det dags att göra det nu. Ska bli jättehärligt att komma bort. Tyvärr är det filmfestival samtidigt, men jag har ändå bokat in några filmer jag ska se andra dagar, så det blir nog bra ändå.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback