Jag borde verkligen ha pluggat idag,

2009-01-16 @ 15:19:00



men istället har jag fastnat här vid bloggen. Tyvärr fick den frispel förut och jag kunde inte komma in på säkert en dryg timme. Men sedan provade jag i Firefox istället för Explorer och då var det inga problem alls. Skumt.

Jag har även skrivit en lååång inköpslista som jag ska ha med mig till Coop sedan. Ville göra lammfärsbiffar till middag idag, men hittade inget bra recept, så det blir nog köttfärslimpa med fetaost istället. Kan nog bli smaskigt det med.

Idag har jag dessutom, istället för att plugga, sett tre avsnitt av första säsongen av One Tree Hill. Det är kul att de nu i säsong 6 hittar tillbaka lite till vad det en gång var. Säsong 5 var ju riktigt trist. Och kanske speciellt de allra första avsnitten nu i säsong 6 som var riktigt dåliga. Men sedan hände något, nya författare kanske? Nu är det iallafall riktigt bra igen, och det är riktigt kul. Men det är klart, det var ju ännu bättre i de tidiga säsongerna...

Kommentarer

Postat av: dena

sv: åh tack! och tack för tipsen:)

Postat av: anna

sämsta scenen i OTH du har som bild ju ;) haha nejdå, till och med jag tycker att den scenen är ganska bra :)



jag blev lite besviekn på trailern ändå. den kändes lite tråkig.


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback