Influensa, Queer as Folk och förälskelse

2009-01-26 @ 23:37:05

Okej så ja, jag är världens sämsta bloggare. Men jag skyller på influensa och Queer as Folk. Det första för att ha tagit bort all min lust till någonting, och den andra för att den tog upp all min tid...

Och så har jag blivit förälskad också, i en tv-seriekaraktär... en homosexuell sådan. Så ni förstår allvaret i min kärlek. Och klippet nedan visar den underbara Brian Kinney i en helt sagolik scen från säsongsavslutningen av första säsongen av amerikanska versionen av Queer as Folk. En fantastisk tv-serie alla borde se.

Tyvärr är inte kvalitén inte den bästa, men det var den bästa jag hittade. Och låten... SJUKT underbar, och Brian <3

Kommentarer

Postat av: anna

åh underbar scen! det är ju han i DH ju! :) kanske ska ta och se den där serien. vet inte alls vad den handlar om :S

Postat av: anna

jag har aldrig stet L-word men det där låter som en serie som kan vara väldgt intressant. ska iaf skriva upp den på min "att se"-lista. den börjar bli lång haha



hur mår du nu?

Postat av: anna

ja det vore super! bränn gärna ut det till nästa gång vi ses :)



var hos läkaren igår efter att ha hostat blod, igen. har tydligen små sår och små frätskador i magen så måste ta det lugnt i 4-6 veckor. ingen alkohol, inget te, ingen läsk osv. segt =/

Postat av: anna

jag måste tänka på hur jag äter också. eller mest att jag äter ordentligt och sådär. brukar ha en tendens att glömma det när jag är stressad.



ja jag älskar skriva, så avslappnande :)

Postat av: anna

jo det är jobbigt, men det går över, det måste det göra :) som tur är får jag träna iaf så ska iväg nu. hörs väl på tv-land ikväll :)

Postat av: Maja

Jag har bara sett den brittiska Queer as folk, och den är jättebra!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback