Gossip Girl, OTH, Being Erica, The Big Bang Theory, tenta och aaaaaatcho

2009-01-20 @ 17:10:13



Och så har jag gått och blivit förkyld. Bästa timingen med tenta imorgon och sthlmsresa till helgen. Jag blir så trött. Hade ju huvudvärk igår och kände mig lite mosig, vaknade inatt med jätteont i halsen och sitter nu med fortsatt skavande hals och nyser gång på gång. Det var riktigt längesedan jag var riktigt förkyld nu känns det som, så det är väl inte helt oväntat, men det är verkligen inte lämpligt just nu, på något sätt.

Så idag har jag förutom att försöka plugga till tentan sett på följande tv-serier:

Gossip Girl
One Tree Hill
Being Erica
The Big Bang theory

Den sistnämnda har 20 minutersavsnitt och det är sjukt lätt att bara sätta på ett till och ett till och ett till...

Kommentarer

Postat av: anna

men usch gumman är du sjuk? :/ kry apå dig! och hoppas verkligen tentan går bra imorrn! jag håller tummarna :)

Postat av: anna

nej usch vad tråkigt gumman =/ hoppas du blirf risk nog så du kan åka imorrn! krya på dig!

Postat av: K

Jag har äntligen köpt Gossip Girl säsong 1 på DVD...wiiiii!! :) Krya på dig smulan, superfina Japanbilder btw.

Kraaaaaaaaam från en som oxå är dålig.. :(


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback