Where are you going? Nowhere. I can change that.

2009-02-05 @ 17:24:26



Lite bättre har det känts ang. skolan de senaste dagarna. Men jag funderar fortfarande på om jag verkligen vill göra det här. Har iallafall bestämt mig att köra terminen ut. På praktiken får jag ju känna om detta är något jag vill göra. Och när jag var och hälsade på alla på Resia häromdagen kändes det jättebra. De är ruskigt trevliga, och väldigt lätta att ha och göra med. Ska bli jättekul. Och efter imorgon är det lov en vecka som följs av Amadeus som jag ju tycker är det bästa med hela utbildningen. Så det känns ganska ljust nu iallafall.

Sitter här och försöker plugga till en "tenta" imorgon. Men som vanligt med en viss lärare är det rörigare än rörigast. Så jag hoppas att jag pluggat på rätt saker. Strax ska jag och Maja åka in och fika hos M. MYS! Andra M har prel bokat en resa till Thailand i mars. Är sjukt avundsjuk. Längtar tillbaka till Japan!!!

Tydligen är vår gamla klasskompis med i Buddy Holly som har premiär i sthlm nästa vecka. Vi funderar lite löst på att åka upp. Vore ju fantastiskt. Men vi måste kolla om det finns biljetter, och finanser. Kan ju bo gratis hos syster yster, men måste ju komma dit och leva där också. Och helst komma hem.

Kommentarer

Postat av: anna

usch hoppas tentan går bra imorrn. du fixar det säkert!

ja men gå kvar så du får praktiken. som du säger, då får du ju känna på hru det verkligen är :)



det är okej med mig. känner av magen varje dag men vissa dagar är värre än andra. det är bara att ta det lugnt.

Postat av: Karin

Tror att de flesta är osäker på om de valt rätt utbildning - speciellt under första året, kanske. Tanken på att utbildningen inte mosvarar de förväntningar man haft, varken på kurser eller tempo. I min klass var det många som hoppade av antingen under eller efter sitt första år på hälsopedagogiska av den just anledningen. Tempot blev dock lugnare för vår del under andra och tredje året, men sista året kändes det helt klart som att säcken knöts ihop. Kurser vi läst som bara känts "Varför läser vi detta??" fick en logik. Hoppas att du kommer trivas på praktiken och att det känns bra efteråt oxå. :)



Puss!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback