Vackra bilder från gården

2009-02-14 @ 22:29:02





Kommentarer

Postat av: anna

alltså gud vad hon växer lilla maja! så himla söt :)



ja första säsongen vill jag gärna se :) vet du (ramla inte av stolen nu) men jag tänkte se dollhouse haha. har fastnat för trailern.

Postat av: anna

haha ja jag börjar bli orolig för mig själv, men fastnade för trailern. sen så blev jag lite besviken när jag såg att det var samma skapare som buffy och angel, men äsch. ska se det nu tänkte jag :)

Postat av: anna

nej inte hunnit se det än. fastnade i greys hehe. men ska se det ikväll tänkte jag :)

Postat av: Karin

Skönt att det känns bättre med skola och det. :)



Thailand var lika fantastiskt som alltid. Hade sol varje dag. :D Så bra väder har vi aldrig haft få vi rest dit.



Kraaam!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback