No excuses, no apologies, no regrets

2009-02-02 @ 16:18:11



STEG 1

Namn: Magdalena
Bor: Kungsbacka
Ögonfärg: Blå-grå
Hårfärg: Ljusbrunt
Skostorlek: 36/37
längd: 165
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2

Skor som du bar idag?: Mina underbara svarta joggingskor från Japan
Jacka som du bar idag?: Svart från H&M
Dina svagheter?: Alldeles för försiktig
Rädsla?: Att någon i min närhet ska dö

STEG 3

Första tanke när du vaknar: Jag vill sova mer
När somnar du: Alldeles för sent

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola?: Coca Cola, utan tvekan
McDonalds eller Burger King?: McDonalds, utan tvekan
Adidas eller Nike?: Kan inte påså att jag använder något av det... Men Nike har jag nog använt mer
Lipton Ice Tea eller Nestea?: Inget av det
Choklad eller vanilj?: Choklad

STEG 5

Svär du?: Tyvärr alldeles för mycket.
Sjunger du?: Hela tiden
Duschar du varje dag?: Nej
Gillar du skolan?: Nej inte för närvarande
Tror du på dig själv?: Ja, mer och mer för varje dag
Kommer du överens med dina föräldrar?: Absolut

STEG 6

Har du under den senaste månaden:
Shoppat?: Knappt
Ätit en hel ask müsli?: Nä
Ätit sushi?: Nej, det var längesedan faktiskt
Stått på scen?: Nej, men det hade varit kul
Skejtat?: Nix
Bakat?: Nej, inte sedan innan jul
Stulit något?: Nej, jag stjäl inte
Kysst någon?: Självklart
Kramat någon?: givetvis

STEG 7

Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: Ja
Varit full?: Hehe, jo
Blivit kallad hora?: Nej
Blivit nerslagen?: Nej
Busring någon?: Absolut, massor som barn
Gjort något som du ångrade?: Njae, snarare ångrat sådant jag inte gjort.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Nej, det har jag nog aldrig. Men tror senaste tentan ligger risigt till eftersom jag missade halva kursen pga influensa.
Kastat en sten på nån ruta?: Nej

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? Elis, Molly, Isaac, Hector, Stella, Mio, Melie
Hur vill du du dö? Gammal och lycklig utan smärta
Vad vill du bli när du blir gammal? Lycklig

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Min familj
Antal CD-skivor du äger? Oj, har aldrig räknat dem. Något hundratal eller två skulle jag tro
Antal piercings?: Inga
Antal tatueringar?: En
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Någon gång, inte många
Är du singel: Nej
Älskat någon du varit tsm med: tsm? Tillsammans eller? Isåfall ja

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Praktisera, njuta av den underbara svenska sommaren och förhoppningsvis komma iväg på en sista minuten
Vad ska du göra i vinter? Åka skidor hoppas jag
 När tar du studenten? Tog den 2000
Vad gör du efter gymnasiet? Jag har jobbat mest hela tiden, tills nu när jag plugga
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ja, men hade gärna bott utomlands ett år eller två
Vad händer till helgen? Middag med vänner, födelsedagskalas
Vad vill du helst göra just nu? Titta på tv-serier, äta Mc Donaldsmat och mysa med min fantastiska familj

STEG 11

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Kan inte svara på det. Det är helheten
Vem av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Hur gammal är personen som skapat den här? 
Vem är den perversaste person du känner? Oj, jag själv? ;)
Hur många gånger har du varit utomlands? Oj... kanske... ett 60-70 tal

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback