Tjuvlyssning på morgondagens melodifestivalskvallåtar

2009-02-13 @ 22:54:43



Det låter som ett otroligt mycket bättre startfält än bottenskrapet förra veckan.

Största överrarskningen: Cookies n Beans.Jag har svårt för namnet som jag tycker låter väl fånigt, men vilka röster, och vilken underbar stämsång. Låten lät riktigt bra också. Ska bli kul att se och höra dem imorgon.

Heats låt var också bra. Även Måns, Amy och Jennifer lät helt ok.

Markoolio, Lili och sussie och Lasse Lindh var väl inget vidare av vad jag hörde, men vem vet vad jag tycker imorgon.

Kommentarer

Postat av: anna

har inte hört någon av låtarna. tänker låta det bli en överraskning hehe. men har ganska höga förväntningar på måns :)

Postat av: em

några förslag på ett klädmärke? kom gärna med förslag på min blogg :)

Postat av: Nilla

Det ska bli spännande att se dem ikväll och höra låtarna i sin helhet. Min favorit är Amy. Ha en fin dag!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback