Three minutes of happiness

2009-02-14 @ 11:15:17



En helt fantastisk klädaffär i Tokyo, med snygga kläder, vackra accessoarer och allt annat mellan himmel och jord. Dessutom var det billigt! Önskar den fanns här också, men efter en googling verkar den bara finnas i just Tokyo... tråkigt.

"Three Minutes of Happiness stores sell design-heavy, extremely affordable 'recession chic' necessities, from clothing items to kitchen utensils, dished up in the colorful setting of a massive ice-cream shop."

Kommentarer

Postat av: kola

Hoppas att det blir ett glapp efter att jag fått min bonus och let's dance och talang är slut innan sommarkrysset börjar, säg början på maj.

Ja, som sagt tre dagar i new york blir nog bra, på ett fint hotell men inte för dyrt, jag sätter nog gränsen på 1000 kr per natt. Sen blir det flyg ner till Orlando, för vi ska gå både på Nasa och Universal och Niclas vill hyra bil och köra runt lite. Det blir väl ca fyra dagar där nere och sen hem igen. :o)

Postat av: anna

åh det såg ut som en underbar affär :)



ha en fin kväll magdalena!

Postat av: kola

He he, annorlunda sätt att kommunicera genom bloggkommentarer, men men. Vi kan nog bo var som helst i new york, satt och kolla lite på hotell idag, Niclas ville bo på ett lite finare hotell men shit vad dyrt det var och jag som tyckte att 1000 per natt var lagom, för det får man ju bo ganska fint i sverige. Får spara ihop rejält med pengar för det känns som det kan bli en redigt dyr resa, bara inträdet till universal verkade kosta typ 850. Men det är säkert värt varenda öre när man väl är där.

Postat av: anna

hm jadu jag tycker att antingen är låtarna skit eller så passar de inte in. lasse lindh och frida örn tex. passar inte alls in i den här genren. jag tycker måns var hel tklart bäst, men hade nog hellre sett amy vidare än de där rockarna. vad tyckte du då? :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback