Röda byn i Tandådalen

2009-02-24 @ 17:59:16




Här kommer vi bo i nästa vecka. Och backen och liften ligger precis vid stugorna.

Nästa vecka ska jag och Maja åka till Sälen. Planen var att även A skulle åka med, men det är det där med ekonomin, och en av sakerna vi är oense om. Jag prioriterar bort hämtmat och annat extra här hemma för att kunna åka iväg några dagar, men han tänker tvärtom. Iallafall, jag och Maja ska ha det fantastiskt med pappa och K,och förhoppningsvis syster M och M & P.

Kommentarer

Postat av: Jenny

mmm jag är också grymt trött. jättejobbigt är det, särskilt på jobbet. hemma gör det ju inget om man somnar.



ja det är skillnad när man streckkollar på serier än bara ser ett avsnitt per vecka. buffy följde jag på tv från början iaf men angel har jag sett i efterhand. men men. vi får väl se hur det går. just nu sitter jag och längtar efter nya avsnitt av supernatural men det är väl ett par veckor kvar. suck.

Postat av: Linda

men vilka fina bilder!!

Postat av: K

Wonderful!! Längtar till Sälen, här hemma blir det nog mest pulkaåkning i nån mesig, minimal backe. Fnys. :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback