Resehemligheter?

2009-02-25 @ 20:21:08


Miyajima. ÅH vad jag längtar tillbaka till Japan, hela tiden!! Det känns som om det är min plats på jorden.

Imorgon är jag ledig. Det ska bli tokigt skönt! Efter 3 dagars intensivt amadeus pluggande behövs det lite paus. Men jag kommer nog sitta en del hemma med det och få struktur på böckerna.

Man blir vansinnigt sugen på att resa när man bokar in resor till hela världen hela tiden. Flyg, hotell, hyrbilar, flygtaxi you name it, allt ska kunna bokas. Och vem visste att man kunde få gratis tårta när man fyller år på många flyg? Eller pannkakor till barnen istället för den vanliga flygplansmaten. När jag börjar sälja resor ska jag informera om sådant.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback