Kvällens melodifestival

2009-02-14 @ 21:51:53



Jag tycker det här var så fantastiskt mycket bättre än förra veckan att jag inte vet var jag ska börja. Förra veckan hade jag svårt att hitta en låt jag ville ha i Globen, den här veckan var det för många.

Mina favoriter utan inbördes ordning:
Lasse Lindh, Heat, Cookies n beans och Måns Zelmerlöv. Och eftersom både Lasse och Cookies inte riktigt känns som om de hör hemma i forumet, så är jag helnöjd med Heat och Måns i Globen.

Jag tycker att alla utom Markoolio var riktigt bra. Amy Diamonds var dock alldeles för tjatig. Hon sjöng samma mening om och om och om igen. Visst att låten ska fastna, men inte att man ska hinna tröttna på den innan låten är slut. Men hon är väldigt duktig.

Vad tyckte ni?

Kommentarer

Postat av: anna

jag tyckte måns var lika överlägsen idag som alcazar var förra veckan. det andra kändes mest som utfyllnad hehe.

Postat av: anna

ja alcazar växte verkligen. hörde den ju två gånger på genrepet och sen två gånge rpå kvällen hehe

Postat av: Karin

Jag gillade Heat och Lili & Sussie. :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback