Human? Then it's our mistake wanting to be like them.

2009-02-20 @ 13:18:25


Månen för några veckor sedan

Idag har varit en väldigt bra dag. Känner mig sjukt trött just nu, men innan jag kom hem och satte mig i soffan så hade vi först presentation i skolan av ett stort projekt, och det gick jättebra. På vägen hem åkte jag förbi mitt gamla jobb där de blev överlyckliga över att se mig och jag behövde knappt ens nämna sommarjobb innan de såg väldigt lättade ut. Så nu har jag det fixat, känns väldigt skönt. Det enda jag måste lösa nu är att få ihop praktiken och jobbet så att det funkar tillsammans. Eftersom jag jobbar för honom som ersätte mig så måste jag ju anpassa jobbet efter när han ska ha semester, och det verkar bli tidigare än när jag egentligen tänkte jobba. Var riktigt kul att träffa de gamla arbetskamraterna igen faktiskt.

Idag är det verkligen vinter ute. Snön faller och faller. Jag tycker den kunde kommit tidigare iår. Nu längtar man ju mest efter vår. Men hellre snö och vitt och vackert än grått och trist och blåsigt.

Kommentarer

Postat av: anna

jag har nog hellre blåst och regn än det här haha är så less på snön. fick min dos nere i kalmar i julas.



skönt att redovisningen gick bra och att du har sommarjobb fixat :)

Postat av: anna

ja men precis, om man väljer att vara hemma är det en helt annan sak ju :) hoppas du får en mysig hemmakväll nu då! jag försöker ladda hem en bra verson av twilight men det går väls ådär hehe


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback