Fredag den trettonde

2009-02-13 @ 20:18:13


Knut, en av svärfars gosiga hundar

Therese: Tack för engagemanget. :) Jag ska inte sluta blogga här. Men det gör mig glad att du är en trogen läsare.

Efter två blogginlägg på nogg igår kan jag inse att den är väldigt begränsad. Men intervjufrågorna, topplistorna och dylikt är fantastiskt roligt. Iallafall såhär i början. Så jag hoppas att blogg och nogg kan komplettera varandra på ett bra sätt.

efter att ha besökt pappa och inte lyckats få med mig Maja därifrån (morfar är största idolen) så blev det barnfri kväll idag. Så nu blir det, efter pappas fantastiska biffar som han skickade med, öl, let's dance, blogg och tv-land. Sämre kan man ha det.

Med fredagen den trettonde har inte gått omärkt förbi, fått ett sjukdomsbesked rörande en nära släkting, bråkat en del med A och haft problem med nätet. Men sådant händer ju när som helst på året så det har väl ingenting med den här dagen att göra

Kommentarer

Postat av: Therese

Phu.. Det låter bra att du fortsätter på båda :-)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback