Fettisdagen

2009-02-24 @ 10:04:04



jag hade tänkt blogga igår, men det gick så segt så jag gav upp.

Imorse var jag så trött så jag trodde inte jag skulle orka upp, men jag tvingade mig. Hade det varit något annat än Amadeus hade jag nog inte orkat.

Igår var en bra tv-seriekväll, följande såg jag:

L Word 6.06
Being Human 1.05
United States of Tara 1.07
Supernatural 1.05-1.09

Idag är dagen då man tydligen ska bli fet. Jag har ju hållit mig ifrån sådana där onyttigheter det senaste, men en semla får det nog bli idag. Med tanke på att det är det bästa maken vet (och Maja älskar grädden så hon brukar få min eftersom jag mest gillar mandelmassan) så köper jag nog hem några på vägen hem sedan. Speciellt eftersom jag och A inte är direkt överens om allting just nu. Dålig ekonomi skapar problem i de bästa av relationer kan jag säga. Inte kul alls... Men Maja är en solstråle som alltid. <3

Kommentarer

Postat av: kola

Okej, tack gumman. Aa niclas vill åka sas, han vill ha fint plan. Satt o leta lite själv och fick upp billiga biljetter på 3000 med mellanlandning i rejkavik osv. he he. Han är inte direkt budgetkillen.

Åh vad mysigt att åka skidor, jag vill också. Skönt med lite miljöombyte också.


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback