En vecka av kaos

2009-02-20 @ 13:03:12



Den här veckan har känts fullständigt kaotisk. Med Amadeus som faktiskt kräver ganska mycket och ett stort projekt i Reseproduktion som skulle presenteras idag så har det varit fullt upp i skolan och i kombination med vardagslivet med familjen (matlagning, städning, tvättning, umgänge...) och de sedvanliga tv-serierna har det helt enkelt inte funnits tid till varken blogg eller skrivande. Men nu är jag tillbaka.

Planen ikväll var egentligen att åka till en klasskompis på inflyttningsfest, men jag undrar om jag kommer härifrån. Känner att veckan, som dessutom innebar en relativt sömnlös natt då jag var uppe och delade ut GP, börjar ta ut sin rätt. Och imorgon har vännen J födelsedagsfest, och den måste jag ju gå på. Så då gäller det att prioritera. Men jag får se vad jag har lust med ikväll. Just nu känner jag för en kväll med blogg, tv-land, tv-serier, bra musik och kanske lite snacks och mineralvatten. och kanske let's dance...

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback