Duncan Kane, he used to be my boyfriend.

2009-02-21 @ 12:03:15

Jag kunde naturligtvis inte stå emot och såg de 3 första avsnitten av Veronica Mars igår. Det är så vansinnigt underbart bra!

Nu sitter jag här och väntar på senaste Dollhouse. A ligger i sängen efter gårdagens fest och Maja är fortfarande hos sin farmor. Kanske borde jag städa litegrann, men eftersom jag blev ju internetberövad igår när mitt det krånglade så jag tar jag igen det idag. Borde ju hinna städa lite också... senare

Nya avatarer förresten;

     



Kommentarer

Postat av: anna

snygga! just ja, dollhouse idag. måste ladda hem :) jag tycker faktiskt att de tre första VM-avsnitten inte håller lika hög klass som resten. det var vid 1x04 smo det blev riktigt bra enligt mig :)



hm kanske kan ses vid 15 i brunnsparken? vid fontänen där.

Postat av: anna

haha du är rolig du. jo du skickade iväg kommentaren men jag måste ju godkänna mina kommentarer innan de syns så därför syntes den inte än. men ja självklart är det okej om du tar med dig maja! :) ses vid tre imorrn då baby!

Postat av: anna

har precis sett dollhouse, jag är förvirrad haha. men det känns som en helt okej serie än så länge :)

Postat av: Anonym

Hej tjejen!

Nu närmar sig min Greklandsflytt med stora steg. Måste bli av med det jag har i bloppisen. Därför har jag sänkt priserna och bjuder på frakten. Kom in och fynda :-)



http://rebeccalovesyou.blogg.se/index.html



Kram Rebecca

Postat av: Jenny

VM är underbart bra. =) dollhouse verkar också helt okej, men har bara sett första avsnittet än. fast jag ser inget direkt joss-igt so far. men det kanske kommer.



allt väl annars? jag har varit extremt dålig både på att blogga och läsa bloggar den senaste tiden, försöker ta igen det nu. =)

Postat av: Jenny

nä precis, det går verkligen upp och ner det där. just nu är det så mycket med en massa annat, och sen däckar man på soffan när man kommer hem typ. vilket iofs är rätt skönt. =)



jo det är bara bra här med. bebis är beräknad att komma i maj, den 7:e. så det är inte så särskilt långt kvar egentligen.



såg aldrig det andra avsnittet igår, det blev så sent. får kanske göra det idag istället. men som sagt, det är ju bara början än. buffy och angel var väl inte heller sådär superbra från start. firefly har jag aldrig orkat se så där kan jag inte uttala mig.


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback