De kan inte mena allvar

2009-02-28 @ 16:50:15


med att man ska köpa en vagn till sin hund? En barnvagn, fast till hundar... en hundvagn???

Hade en grym kväll igår. var på La Sombrita med systrarna och drack öl, åt tapas och pratade massor. sedan åkte jag och ena systern hem och fortsatte att prata långt in på natten. Mina systrar är också mina bästa vänner och det känns när man inte pratat på länge.

På vägen hem såg jag & syster yster i en hundbutik på en tvärgata till Linnégatan denna underliga vagn. Som vi först naturligtvis trodde var en barnvagn innan vi insåg att det var en hundbutik. Med bara saker till hundar. jag tycker det är underligt med kläder till hundar, men nu ska de dessutom köras omkring i vagnar? Stackars djur.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback