Dagens fynd

2009-02-13 @ 21:58:08



Har ingen bild på dagens fynd än, men här är två fynd från Japan. Min älskade Anna Sui scarf och ett underbart halsband! (Väskan bakom är ett second hand fynd från Varberg i somras. Minns inte om jag gav 30 eller 50 kr för den, men billigt var det iallafall.)

Var på Myrorna idag eftersom jag behöver en svart kavaj för en viktig presentation nästa vecka och jag verkligen inte har mycket pengar. Och jag hittade en perfekt kavaj för 60 kr. Dessutom hittade jag ett jättefint linne för 35 kr och ett Bamsespel till Maja för 25 kr. Tokigt bra! Spelet var visserligen ganska slitet på kartongen, men inuti var det jättefint. Och kläderna såg knappt rörda ut. Second hand ftw!

Kommentarer

Postat av: anna

oj vilka fynd :) riktigt fin anna sui också!



ja jag försöker ha berlin som motivation, men börjar bli lite segt att bara "vila" hela tiden. det är tur jag har min lostbox :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback