Lista

2008-09-19 @ 17:52:03

HIttade den här listan på min älskade vän K's blogg och blev plötsligt liten sugen att blogga igen. Fullkomligt älskar sådana här listor.

Är: Mätt efter en väldigt god pizza
Ger intryck av att vara: Glad kanske. Och det är jag ju också, så det stämmer bra.
Mår: Mycket bra
Ska: Ha en lugn och skön fredag hemma med Maja och A
Har: krånglat med bredbandet, tittat på Buffy, läst affärsekonomi, försökt spela WoW på ett nät som går ner varje minut. Note to self: Gör inte om det. Ätit pizza med familjen.
Bör: Börja träna.
Kan: sjunga... bland annat.
Vill ha: Pengar (mycket ovant med ett litet studielån mot en relativt schysst månadslön), lite mera mod, fortsatt lycka.
Skulle vilja: träna mer, sjunga mer, resa mer (iiih Japan närmar sig), bli färdig med utbildningen.
Tycker om att: vara med världens bästa familj, mina vänner, titta på tv-serier, sjunga (ojoj vad sången fick vara med idag), resa och mycket annat.
Drömmer om: en lycklig framtid
Längtar till: Japan om en månad. Bara en månad... otroligt.
Fasar inför: sjukdom och död för mig och mina närstående.
Har ett brinnande intresse för: tv-serier, musik, resor, min familj
Bryr mig om: många och mycket.
Trivs med: Det mesta
Planerar att: Ha en fantastisk drinkkväll hos M&P imorgon (om barnvaktsfrågan löser sig)
Bor: i en fantasisk lägenhet vid Kungsbacka station
Skulle vilja bo: Här, alternativt i en villa i Onsala. Men just nu? Här.
Klär mig gärna i: jeans el kjol, linne, skinnjacka
Dricker gärna: Mineralvatten, Öl, goda drinkar, Pommac
Äter helst: God mat
Tränar: För lite
Tittar ofta på: tv-serier
Lyssnar ofta på: P3 när jag får chansen
Stolt över: Mig själv och min familj
Styrka: Envis, lugn, öppensinnad, glad.
Svaghet: För feg ibland, tar för mig för lite
Beundrar: människor som tar för sig
Rädd för: Fasar för och rädd för är väl lite samma sak? Men förutom det jag skrev däruppe så... nej, svarar samma som där uppe.
Längtar efter: Längtar till och längtar efter, lite lika frågor. Men jag längtar efter min mamma förstås.
Ovana: Skräpmat kanske?
Lördagskvällar: har varit vansinnigt fullbokade hela sommaren.
Sak jag ska köpa när jag fått lön: Studielån. så det finns inte utrymme för så mycket köpande alls.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback