Jag kom in!!

2008-09-01 @ 21:54:49

Jag har kommit in på min utbildning! HURRA vad jag är glad!!

Kommentarer

Postat av: Maja

Grattis! grattis! Gud, vad kul!



Men det blir ingen Japan resa då eller?

Postat av: Maria

Grattis :)

Postat av: Karin

Iiiiih!! Gud, vad KUUUUUL!!

Grattis, vännen!



Puss!

Postat av: Therese

STORT grattis!!!

Postat av: Maja

Vad bra att du kunde åka till Japan ändå! Då kanske det var bra att du inte kom in med en gång egentligen... Tur i oturen liksom.



Min utbildning känns väldigt rätt och kul. Har gått mer än en vecka redan. Fast de körde inte med någon mjukstart så det är en hel del att göra, som gör mig nervös för att jag är rädd att misslyckas. Men det handlar nog bara om vana och att komma in i det lite bättre.



Jag har haft en så lång period av att göra ingenting att det är ovant för mig att behöva gå upp tidigt varje morgon och så.



Hur lång är din utbildning? Min är två år.

Postat av: Kerstin

Jag är askass på att läsa ibland..har missat mkt i din blogg gumman:



GRATTIS!!!!!!!!!!!! Wiiiiiiiiii vad kul!!!

Postat av: Maria

föresten, hur gick det med låten? la du nånsin ind en i datan?

Postat av: Åsa

Underbart! Jättekul, och jag förstår på Majas kommentar att Japan blev av i alla fall - härligt! Grattiskramar en masse från mig!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback