Telefonbekymmer

2008-10-04 @ 18:49:57

Ibland älskar jag min telefon, LG viewty. Ibland blir jag galen på den. t.ex så är den värdelös när man ska lägga över bilderna från telefonen till datorn. Hur kan man inte göra det så smidigt som möjligt om man nu bygger in en 5 mpx kamera i telefonen?

Och så var det ju det där att den när den endast var 2 månader gammal behövde lämnas in i 5 veckor också. (eller en vecka, men 3 butiken i Göteborg ville tydligen ha den liggande på sitt lager trots att jag var där varje vecka och frågade efter den... Bitter? Jag?)

Skulle kunna tänka mig de här telefonerna istället. (och en digitalkamera. Trodde jag skulle nöja mig med telefonen när jag köpte viewtyn, men nej.)

Kommentarer

Postat av: manuela

- jag älskar OTH också, håller med dej om att det börjar spåra ut:(:P

Postat av: Angelica L

Fin blogg :D

Ha en bra kväll!

Kram

Postat av: JASMINE

Tack ska du ha :)

Vad har du gjort denna kväll?

Kram

Postat av: Marie

Kanelbullens dag idag också. Du har väl ätit några bullar?

Postat av: Dennis

Jag har en iPhone. Den är finast! =)

Postat av: Manda <3

Sv: Nej men gud, tack så jätte mycket :)

Dina ord värmde mycket :D

Postat av: Jenny

härligt, låter som en lagomt mysig helg. =) typ samma här.



ja vad har vi kollat på... desperate housewives, heroes, och de två senaste avsnitten av både oth (seriöst vad de förstör serien) och gossip girl. har fortfarande inte sett mer av fringe än första avsnittet, orken har inte funnits. är det bra eller?



kul att du hittat nåt du trivs med. =) skulle vara roligt att komma på vad man vill göra med sitt liv, haha. men det är svårt. eller jag vill väl inte så himla mycket, det är mer det som är kruxet kanske...



ska lägga mig i sängen och kolla på senaste 90210 nu efter hanna åkt tror jag, har inte hunnit se det heller.

Postat av: manuela

- jag kollar också USA takten, utan jag tittar på min dvd box:P hehe

Postat av: Jonna

iphone tack!:)

Postat av: Alina

Godnatt! Kikar in:)

Postat av: Manda <3

God morgon :)

Postat av: anna

jobbigt när mobiler krånglar. man borde ha längre garanti på sånt som alltid går sönder typ.



har inte hunnit prata med mina kompsiar än men antar att det var bra :)

Postat av: maria

svar: ja, de flesta serierna följer jag i takt med usa. jag är ett riktigt inbitet OTH-fan och till skillnad ifrån många andra så älskar jag den nya säsongen. det vill mycket till innan den serien kan göra mej besviken, haha ;) vad tycker du själv? :)

Postat av: manuela

- jodå. jag har sett alla säsonger flera gånger.

jag är på säsong 6 nu:P

dvd box nr fem har inte kommit ut än, den kommer ut i november någon gång:)..



ååh jag vill ha en iphone:D

Postat av: JASMINE

Härligt :) hemma kvällar är nog det bästa jag vet hehe. Efter en anstängande vecka i skolan liksom ;P

Mm jag blev jätte glad när jag hittade dem. de brukar ju kosta 400 :- och bara det är sjukt billigt men 200:- den var ju helt fantastikst :)!

Postat av: Angelica L

Härligt :D

Joo min lördag var med bra!

Kram

Postat av: Jenny

nä men det är inte många serier som är helt klockrena egentligen. ska kolla jag med när orken infinner sig. eftersom jag bara sett första avsnittet och inte kommit in i det alls så är den den jag hoppar över när jag inte hinner. :P



ja jag fortsätter kolla jag med och hoppas att de ska rycka upp sig snart. nu är ju storyn med carrie och dan över i alla fall, hoppas jag, så då måste de ju hitta på nåt nytt. som förhoppningsvis blir bättre.



haha ja jag tycker också att 90210 är riktigt roligt att titta på. trodde inte heller det från början. jag har blivit jäkligt sugen på att se om beverly hills också efter att ha kollat på det, men har inte boxarna och orkar inte ladda hem. det är så himla mycket. så det får nog vara för tillfället. =)

Postat av: Maja

Iphone ska väl inte vara så bra? Har jag hört, men jag har egentligen ingen aning. Kör på en telefon som inte är mer än en telefon och det funkar bra.



Afterwork funkar. Jag brukar vara tillbaks från skolan vid 18-tiden men det varierar.

Postat av: Manda <3

Sv: Tack så mycket :)

Idag har det varit riktigt livat, hur har din dag varit ? :)

Postat av: Jonna

älska ihone, ja måste nog köpa en!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback