Sköna söndag

2008-10-05 @ 23:45:25

Har haft en riktigt skön dag idag. Inte gjort mycket alls. Bara sovit länge och umgåtts med A och Maja. Kvällen avslutades med senaste avsnitten av Heroes, Fringe och min nya storfavorit True Blood. I detta avsnittet av True Blood gjorde Alexander Skarsgård entré. han skötte sig utmärkt tycker jag. Det är bara konstigt att se honom i en av mina nya favoritserier. Han som satt på bordet bredvid i lunchrummet på MTV studios på Vita lögner tiden (jag praoade där då.)

Hoppas ni allihop haft en trevlig kväll. jag är överlycklig över alla nya läsare som hittat hit. Jag har inte suttit vid datorn nu de senaste timmarna, men ska försöka svara på era kommentarer innan jag lägger mig. Hinner jag inte (för jag borde sova nu) så gör jag det imorgon.

Avslutar med ett av tidernas bästa opening credits i en tv-serie. Och åten är helt fantastisk!


Kommentarer

Postat av: Johan

sjukt jävla bra intro alltså. enligt http://canalplus.se/trublood börjar de sända på onsdag i sverige. själv har man ju som alla andra smygit ner några avsnitt :D


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback