Ilska

2008-10-16 @ 20:42:02

Just nu känner jag mig irriterad. Har precis börjat tycka att utbildningen äntligen känns som om den satt igång, roliga ämnen och äntligen lite allvar på något sätt. Men idag fick jag plötsligt veta att jag kanske inte blir godkänd i ett av våra viktigaste ämnen pga Japanresan och det gör mig riktigt arg. För jag frågade innan jag ens tackade ja och då var allt okej. Men plötsligt är det inte det längre. Ingenting har ändrats, varken vår Japanresa eller schemat i skolan. Och ändå är det plötsligt omöjligt att kombinera.

Kommentarer

Postat av: Maja

Men gud vad jobbigt! Så kan de ju inte göra! Men om du inte blir godkänd så måste du väl kunna få göra omprov typ. Du ska ju inte behöva hoppa av. Näe, jag hoppas verkligen att det går att tala förstånd med lärarna. De kan ju inte ändra sig så där. Det ordnar sig nog. Kram


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback