En sån utmaning

2008-10-06 @ 10:04:19

Hoppsan hejsan. jag hade visst blivit utmanad av underbara Karin.

1. Vilken mat äter du ofta? 
     Sallad och hamburgare

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
    Jag är förbannad på att det så självklart alltid ska vara tjejerna som dukar och håller på, så jag försöker sitta still. Men ofta blir det nog avdukning

3. Var sitter du helst när du bloggar?
    i min underbara fotölj

4. Köper du ofta triss?
    Nej, någon gång om året kanske

5. Vilken land eller stad har varit din bästa semester?
     Bröllopsresan i Japan och USAresan med mina systrar

6. Vilken tv-kanal tittar du på mest på?
    Tv-kanal... ser mest dvd på vår tv. Men annars är det nog Kanal 5.

7. Mjukis eller Jeans? 
    Jeans. Äger knappt mjukisbyxor

Någon som känner sig manad att anta utmaningen? Kör hårt!


John Stamos and The beach boys. ÄLSKADE den låten när jag såg den på Huset fullt. Var nog lite småkär i Jesse tror jag. ^^

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback