Buffy

2008-10-02 @ 23:15:25

Började se om Buffy när jag låg sjuk för någon vecka sedan. Plötsligt är jag på sista skivan i säsong 3. Det är så sjukt bra. Förstår inte hur jag kunde missa det under alla år.


En bild jag roade mig med att göra under några trista stunder på mitt förra jobb. 
I de första säsongerna är jag en fullständig Buffy-Angel shipper, men i de sena säsongerna har jag svårt att inte falla för Buffy-Spike.  Det är väl ungefär vad den där bilden ska visa.
Älskar den bilden på SMG dessutom.

Kommentarer

Postat av: Jenny

jag har alltid hatat angel. i btvs that is. han var så sjukt tråkig där. i hans egen serie har jag inget emot honom, även om han inte är en av de bästa karaktärerna. buffy och spike däremot har jag hållit på ända sedan slutet av säsong två när de jobbade ihop för första gången. åh vad sugen jag blev på att se om serien igen jag också! synd att jag bara har tre säsonger. :S

Postat av: Malin

BANGEL shipping for the win man! Helt lugnt. Spuffy har jag aldrig fattat.

Postat av: maria

buffy är en sjukt bra serie verkligen! har varit besatt av det närmare 10 år nu, haha! ;) james marsters är min gud! <3

Postat av: Malin

Tack så mycket!



Hmm ja jag ser vad du menar... Jag har alltid shippat lite udda, Smartie (Brottskod Fösvunnen) istället för JAM, och TC/Cory (pacific blue) istället för TC/Chris, TATE istället för Kate/Gibbs (NCIS) haha, I'm worthless! Martin/Danny (brottskod försvunnen) funkade finfint det med. OH och Fludd iställer för Pones (McFly) any day!!

Postat av: Malin

Aww håller med om de du nämnde dock, speciellt Veronica Mars.



Ha en bra söndag!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback