Vackert väder och Iphonelängtan

2008-11-25 @ 14:22:45

Vädret är verkligen helt fantastiskt idag. Ska strax ut och fotografera lite med nya kameran innan det är dags att hämta A och Maja på jobb respektive förskola. Efter det bär det av till nya favoritstället Coop Forum (äntligen har vi Coop i Kungsbacka!!) för inköp av mopp och andra festliga saker.



Imorgon hoppas jag att jag får min nya leksak. Har nämligen äntligen hittat en Iphone till vettigt pris. Och tjejen jag köpte den av har skickat den idag, så jag hoppas den kommer fram imorgon. En vit Iphone 3G med 16 mb minne. Oj vad musik och tv-serier jag kan slänga in där. I min viewty har jag 2 gb och det blir snabbt fullt. 2 Dirty sexy money avsnitt och ett Heroes ligger på iallafall. Om någon är intresserad av att köpa en LG Viewty så hör av er. Annars åker den upp på Tradera så fort jag fått Iphonen att fungera.

Kommentarer

Postat av: Jenny

jag vet hur det är, jag är skitdålig på att uppdatera min kära blogg för tillfället. är så mycket annat nu. men orken/lusten/tiden infinner sig väl vid något tillfälle förhoppningsvis.



allt väl här annars. sjukt trött bara men det är väl som vanligt. händer inte så mycket nytt, man jobbar, äter och sover typ.



själv? resan var var bra förstår jag? :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback