Godnatt med Miss Saigon

2008-11-25 @ 22:44:15

Och plöstligt var klockan snart läggdags igen. Dagarna går alldeles vansinnigt fort.

Hade glömt att jag skulle på kör idag, men det var lika trevligt som alltid. Maja fick följa med och var alldeles överlycklig. Och hon skötte sig utmärkt och charmade alla så hon är nog välkommen tillbaka. Kören är som allra bäst nu vid advent och jul. Underbara sånger.

Jag är tokigt förtjust i musikaler, och min stora favorit är Miss Saigon som jag såg i London för en herrans massa år sedan... 11 eller något sådant. Har soundtracket på skiva och har lyssnat mycket på det på sista tiden. Här är min absoluta favoritlåt därifrån.


Underbar!

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback