Tillbaka till verkligheten

2008-11-14 @ 11:32:00

Så var man hemma i Sverige igen. Kan inte beskriva hur fantasiskt det var att träffa Maja igen som bara studsade av lycka, och pratade och kramades oavbrutet i flera timmar! Men hade hon varit med hade jag gärna stannat länge länge till i Japan. Känner mig hemma där. Underbart land!

Har nånstans mellan 1500 och 2000 bilder från resan och det säger ju sig själv att jag inte kan lägga upp dem här. Men här får ni några små smakprov iallafall.


Tokyo by night.

25 grader i vattnet på Okinawa


Det går väldigt segt att lägga upp bilder nu märker jag, så ni får se mer senare.

Japan är makalöst bra, men Maja är bäst.

Kommentarer

Postat av: Karin

Åh, vilka härliga bilder! :D



Välkommen hem.

Postat av: Maja

Välkommen tillbaka! Tokyo bilden ser väldigt cool ut. Och du har ju fått färg! Är det typ sommar där nu?



Ja, vi får ses snart på en afterwork eller nåt. Det vore trevligt. Jag bloggar lite igen förresten, fast det kanske bara är tillfälligt.

Postat av: anna

åh vad härligt att du är tillbaka! riktigt härliga bilder. förstr att det är underbart att komma tillbaka till maja igen. ni får ta med henne nästa gång :)

Postat av: Therese

Välkommen hem! Har sett fram emot att få läsa om och se bilder från resan så det här var jättekul. längtar tills nästa uppdatering :-)

Postat av: K

Har inte skrivit nåt men minsann sett att ni är back to reality... VÄLKOMMEN HEM kära Madde!!! Stor kram, sötaste flickebarnet som vanligt ( menar alltså Maja, fast du är rätt foxy du med ) :-D

Postat av: anna

åh hej :) haha jags kriver alltid fantastiska inlägg, det vet du ;) skönt att höra att du mår bra iaf!

Postat av: anna

jag har praktik nu i 4 veckor, eller 3 veckor till så det är ganska fulltupp. men är så gott som ledig veckan innna jul. en after work då kanske?:)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback