24 november 2008, 1 månad kvar till julafton

2008-11-24 @ 16:59:05

Usch var är blogginspirationen? Eller rättare sagt, inspiration har jag, men när jag väl ska skriva är det något som stoppar mig. Vet inte varför. Tror jag vill ändra design på bloggen, men vet inte till vad... eller hur...

Men jag ska försöka bättra mig på bloggandet. Mycket sämre kan det ju iallafall inte bli.

Så vad händer annars i mitt liv. Älskar mitt körkort och att cruisa omkring på vägarna. Älskar att umgås med Maja så mycket det bara går. Att vara ifrån varandra är inte bara negativt. Skolan går bättre än vad jag trodde efter att ha missat tre veckor. tror nog att Amadeus ska gå att klara av. Jag är vansinnigt sugen på jul. Flera julklappar är redan inhandlade och jag bara längtar till advent, julpyssel, julbak, julgran, julafton och allting annat. Hoppas det kan bli en vit jul iår.

Kommentarer

Postat av: Carita

Hoppas inspirationen kommer tillbaka snart, cutie :* (det gör den säkert)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback