Vad ni alltid velat veta om mig

2008-12-28 @ 16:30:55

Namn: Magdalena

Piercingar: Inte ens hål i öronen...

Tatueringar: Ja, kinesiskt/japanskt tecken för mamma på höger överarm

Längd: 165

Skostorlek: 36/37

Riktiga Hårfärg: Cendre heter det väl. Sådär mesigt ljusbrunt.

Är du kär i någon: Ja min man A

Önskar du att du bodde någon annanstans: Skulle vara i Japan isåfall, för ett tag.

Favorit Drycker: Mineralvatten, öl, Pommac

Använder du droger: Nej, aldrig ens provat faktiskt

Röker/Snusar du: Nej. Feströkte under en väldigt kort period i 18 årsåldern

Vilket shampoo använder du: Fructis oftast

Vilken parfym använder du just nu: Versace Crystal Noir och Elisabeth Arden Green Tea.

Vad är du rädd för: att någon i min närhet ska gå bort

Gillar du att tvätta: Tvätta är inga problem. det är att vika ihop den som är pest

Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja. Balder är bäst!

SENASTE..

Film du hyrde: Det var nog Arn 2 till A och WITCH till Maja

Film du köpte: Mamma Mia till mormor i julklapp.

Låten du lyssnade på: Geraldine med Glasvegas (ÄLSKAR!!)

Låten du hade på hjärnan: Bröllopsvals från Hagen med Stefan Andersson

Låten du laddade ner: The Killers senaste album

Personen du ringde: Min kära syster M 

TV program du tittade på: Tomten är far till alla barnen på julafton

Personen du tänkte på: Henrik faktiskt. Läste min gamla blogg. 


FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden: Min historia talar emot det, men det kanske kan funka...

Utnyttja någon: Emot naturligtvis

Självmord: Verkligen emot. Vansinnigt själviskt.

Teenage smoking: Mer förslåeligt än när vuxna människor gör det, men naturligtvis är det inget jag stödjer.

Att använda droger: Emot, har aldrig förstått poängen riktigt. Kanske är jag lyckligt lottad...

Sex före äktenskap: HAHAHA. Ja jag fick t.o.m. barn innan äktenskapet så det säger väl en del.

Köra onykter: Nolltolerans. Jag dricker inte en droppe om jag ska köra.

Förhållanden: I allmänhet? Ja det är ju trevligt. ;)


FAVORIT..

Mat: Rejäla amerikanska hamburgare eller i stort sett allt min käre far lagar

Låt: Just nu är det Geraldine med Glasvegas. Kan höra den hur många gånger som helst

Sak att göra: Vara med min dotter

Sport: Fotboll (herr)

Dryck: What? Hade vi inte den här frågan förut? Då kommer det igen, Mineralvatten, öl, Pommac

Kläder: Min nya nyårsklänning som jag även hade på jul. SÅ FIN! Och skön.

Film: Les chansons d'amour, Playing by heart, Sagan om ringen triologin, Walk the line

Bil: Audi TT är ju väldigt söt, men jag gillar våran stabila Volvo v70 ;)


HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke: Herregud ja. Mest tårar har A, I och H fått. Och kanske Lasseman när det begav sig. ^^

Gråtit över en flicka: Mamma...

Ljugit för någon: Ja, den som säger annat ljuger. ;) Men inte ofta.

Varit i slagsmål: Nä

Blivit arresterad: Nix. Fast jag och Kola var allt lite rädda när de stoppade oss för att vi skjutsade på cykeln. :D


ANTAL..

Gånger ditt hjärta brustit: 2 gånger tror jag. En gång blev det dock lagat av samme man igen. Och nu är han min make. ;) Första gången var I... det var svårt att komma över.

Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning. Inga vad jag vet.

Tjejer du kysst/kindpussat/pussat: Kysst är väl 2, eller kanske 3. Kindpussat och så... det har jag ingen aning om. Massor.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Inte sådär väldigt ofta skulle jag tro.

Ni vet ju att jag är som tokig i sånt här. :) Har ni listor så skickat dem åt mitt håll. Det är så skoj att svara på.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback