Tisdagen den 16 december

2008-12-16 @ 07:16:32



Klockan är sju. Maja är på förskolan, A är på jobbet och jag plugga lagar och avtal. Granen lyser så vackert borta i hörnet, The Killers ljuder ur högtalarna och det råder totalt lugn. Egentligen borde jag alltid gå upp tidigare så att jag får en lugn morgon. Men jag vet att jag inte orkar det. Det är för skönt att ligga kvar i sängen.

Idag har jag ett prov och sedan ska jag och Maja hem till pappa en sväng. Och ikväll bär det av in till stan och Green Chilli för middag med klassen. Mums, riktigt längtar efter mina Tre små rätter.

Ni glömmer väl inte att skicka era julkort idag så att de hinner fram innan julafton.

Kommentarer

Postat av: Åsa

God Jul Magdalena, hoppas att du har en riktigt skön helg med familjen! Kram Å

Postat av: Maja

God fortsättning! Hoppas du haft en trevlig jul!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback