Och så var julen över för det här året

2008-12-28 @ 15:57:51

Hoppas ni har haft det lika fantastiskt som jag har. Lugnt och skönt med fantastiska människor, god mat och fina paket.

Jag har varit lite frånvarande den senaste tiden. Det beror på två saker. Det har varit ont om tid för datasittande, och när jag har suttit har jag lvlat upp min lilla Deathknight till lvl 80 (ELIT ^^) och vårt bredband har strulat igen. Vi ska ha 24 mb och hade 1. Nu har vi bytt modem och splittdosa (eller vad den heter) och då kommer vi upp i 16. Jippie. Plus att vi kan ha fast telefon igen.

Den gamla datorn har kommit till liv, tyvärr bara med en hårddisk, och inte den där alla korten ligger. Jag har inte gett upp hoppet än, men det borde jag nog göra. För den verkar totalkrashad. Någon som vet om man kan rädda saker som ligger på en hårddisk som totaldött?

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback