Lucia

2008-12-14 @ 01:32:59



Jag har förresten köpt en ny dator. Önskade först en Sony Vaio, men fick sedan veta att det grafikkortet var så mycket sämre än på den HP'n som jag också funderade på, så det blev en HP igen. Känns fantastiskt skönt. Men samtidigt hoppas jag fortfarande på att få liv i den gamla, för det ligger kort på den, och dessutom lite "böcker" jag håller på att skriva. Så det vore inte alls kul om allt det försvann. men det verkar som om hela den ena hårddisken har krashat, så det ser inte så ljust ut.

Idag har vi haft en väldigt skön dag, med först städning och sedan kalas hos A's mamma, väldigt trevligt.

Imorgon blir det inköp av julgran och klädning av densamme (jag vägrar göra det dagen innan julafton. Det är innan jul jag vill njuta av den. När juldagarna är över kan jag hellre ta ner den isåfall.), julmys hos vännen J och sedan fika med vännen A. Vilken söndag!

Maja var världens sötaste lilla tärna idag förresten. Har tyvärr inga bildbevis så ni får tro mig.

Ha en bra natt allihop!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Jag tror dig; Maja är alltid söt!



Tråkigt med datorn men alltid kul med en ny. Vad blev det för en? (jag har ju också en ganska ny HP).



Ha en skön söndag! Kram

Postat av: Elin

Men du har väl sett SATC, man gör alltid back up!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback