Julklappar

2008-12-28 @ 16:56:32

Maja fick ju såklart mest klappar, men jag tycker faktiskt det hamnade på en skaplig nivå iår. Det är lätt att de små barnen drunknar i alla paket, men nu blev det lagom. Och hon leker varje dag med dem, så de glömdes inte av i samma stund som paketet öppnats.

Själv fick jag bland annat det här;


A camp är inte skivan, utan biljetter till deras konsert i Konserthuset i april. Ska bli tokigt trevligt. Jag har även febrilt försökt hitta klänningen från Monkii, toppen från H&M och min vackra klänning från QED London på nätet, men utan resultat. Jag fick även grejer från Bodyshop (deras Japanska cherryblossom grejer är underbara), en annan bok och annat smått och gott.

fick ni vad ni önskade er av tomten iår?

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback