Den är död

2008-12-11 @ 14:39:35

min dator är död... igen. Kan inte beskriva min abstinens. Men jag fick gjort lite smycken igår iallafall. Det var väldigt längesedan, och de blev väldigt bra.

Det som gör mig mest ledsen är korten som ligger på datorn som försvinner om jag inte får liv i den igen utan att lämna in den. Jag har beställt en räddningsskiva som jag hoppas ska fixa det. Om den bara kunde komma någon gång. *morr*

Inga Japankort har försvunnit iallafall för dem har vi fortfarande på minneskorten också.

Men jag kommer inte blogga igen förrän den är lagad.

Kram på er

Kommentarer

Postat av: Jenny

tack! :) ja jag förstår det, även fast det är svårt att fatta att det faktiskt händer fortfarande. men det kommer väl tids nog. =) maj är en toppenmånad ja!



tråkigt med datorn, hoppas ni får igång den igen. det där med att bli av med bilder har jag varit med om några gånger, det är ingen höjdare. ändå lär jag mig aldrig och säkerhetskopierar dem. fast jag ska. nån dag.

Postat av: anna

åh ja jag ses jättegärna! ska fika med en kompis vid tre på stan. men vad sägs om en senare fika? runt fem? :)

Postat av: anna

aha okej synd =/ ja men smsa mig imrorn så får vi se :)

Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

söt blogg :)

Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: tack själv. okej =)

Postat av: anna

åh ja vad kul! ja men gör det, skicka nåt sms när du vet mer exakt :)ses imorrn!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback