4 december, Kryare men ledsen

2008-12-04 @ 22:16:15

Har varit hemma idag också. Mådde kass imorse, plus att Maja hostat en del inatt så vi stannade hemma allihop en dag till. Mår bra nu, fast jag hatar den jäveln som lurade mig när det gäller iphonen. Känner att jag går omrking och är arg, ledsen och irriterad hela tiden. Och innan detta hände mådde jag verkligen toppen. Var glad och lycklig, hade en fantastisk Japan resa bakom mig, julen framför och världens bästa Maja. Allt det där är ju kvar, men när något dumt händer när man mår sådär bra, så hittar man plötsligt massa annat som inte är bra. Jag har polisanmält det iallafall. Och Polisen och Eniro samarbetar, och jag har ju namn och bankkontonummer... så det borde inte vara omöjligt att idioten åker fast. Men om jag får pengarna tillbaka är nog tveksamt. Min längtan efter en iphone har ju inte blivit mindre heller, speciellt inte när det speciella simkortet kom som skulle göra att jag kunde använda 3 i telefonen som egentligen är låst till Telia...

Till helgen blir det utgång. Ska bli fantastiskt kul. Speciellt eftersom bästa K kommer ner till stan!

Kommentarer

Postat av: K

Jävla pissperson, hoppas de får fast honom/henne och att du kan få skadestånd. Borde egentligen stämma människan på X antal hundratusen. Fnys. Man borde bo i USA.


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback