3 december, Gossip girl WOW och huvudvärk

2008-12-03 @ 11:42:57

Vaknade imorse med en dunkade huvudvärk. Fanns ingen chans att jag orkade ta mig till skolan, eller ens att lämna Maja på dagis. Vågade och orkade inte sätta mig i bilen. Men några timmars ytterligare sömn gjorde det bättre iallafall. Funderade på att åka till skolan för att vara där efter lunch, men A är också hemma sjuk, och det är inte så snällt att lämna en frisk Maja med en magsjuk A. Så det blir till att stanna hemma hela dagen. Så länge jag inte blir sjuk på riktigt, så är det väl ok att vara hemma en dag.

Såg precis senaste Gossip girl och det var ett riktigt bra avsnitt. Tyvärr fick jag avbryta några gånger för att hjälpa Maja med diverse saker, men WOW vilket avsnitt. Ska genast till tv-land och skriva lite om det.

Kommentarer

Postat av: anna

oj vad du hyllade GG då, jag blev lite ebsviken på det avsnittet. elle rja det var ju bra men kändes lite stressigt.



usch hoppas du mår bättre snart. hör av dig under dagen imorrn så jag vet :)

Postat av: Lisa

gossip girl är så bra!

Postat av: K

När kommer Gossip Girl på DVD-box Madde?? Vet du det? Ses vi till helgen??? OIIIIIIIIII isåfall!!! lycklig

Krya på dig smulan!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback