2 december, besviken, trött och Gossip girl sug

2008-12-02 @ 18:21:38



Så var det plötsligt december och första advent ligger bakom oss. Tiden går vansinnigt fort, men jag längtar till jul, så det är helt okej.

Iphonen har inte kommit än, och människan som sålt den till mig verkar ha gått under jorden. Blir polisanmälan imorgon ... Suck.

Jag har varit helt vansinnigt trött hela dagen idag. Trodde nästan jag skulle somna i skolan idag. Men strax ska jag iväg på kör, och när jag kommer hem hoppas jag kunna se senaste Gossip girl.

Kommentarer

Postat av: Jenny

ja det är ju alldeles underbart. säsong 5 är nog min favoritsäsong dock. eller nog, den är alldeles säkert det. jag är en av dom som inte är så förtjust i säsong 6 efter once more with feeling. mest för att jag tyckte att buffy betedde sig som ett jävla svin mot spike. hennes karaktär sjönk betydligt för mig.



jag har typ bara sett de sista två säsongerna av idol. popstars och fame factory har jag aldrig sett. vet inte varför jag halkade in på idol heller, gillar egentligen inte såna program direkt.



fan vad tråkigt med telefonen, hoppas att det löser sig i alla fall! men det är väl svårt kanske. du har betalat för dig redan oxå eller?

Postat av: anna

klockan fem låter jättebra, ja maja får gärna ansluta sig sen. vore trevligt :) ja jag går ju alltid tille spresso house nu för tiden hehe så vad sägs om det vid vasagatan? :)

Postat av: Jenny

jag hatar också att tara dör ja. gillar verkligen henne. men har som sagt problem med buffy större delen av säsongen så hon drar ner den för mig.



nä man har ju köpt mycket grejer över nätet utan att bli blåst så det är ju inget man tror direkt. tråkigt hur som helst.



nu ska vi snart åka iväg och försöka handla lite julklappar. får se hur det går, känns svårt i år.


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback