Vår sagolika lägenhet

2008-08-21 @ 19:10:32

För längesedan lovade jag bilder på vår nya lägenhet. Nu har jag äntligen tagit. Saknar dock på köket för det var mitt i förberedelserna för A's kalas och det var mat och tårtingredienser överallt.


Hallen och den underliga spiraltrappan. Den kommer att bytas ut mot en trätrappa med tillhörande balkong vid tillfälle. :)


Del 1 av vardagsrummet


Del 2 av vardagsrummet


Del 3 av vardagsrummet


Toaletten nere


Toaletten uppe


Majas rum del 1


Majas rum del 2


Majas rum del 3


Vårt sovrum

Sedan är det då kök, 2 klädkammare och 2 krypvindar också. Men de får ni se någon annan gång.

Kommentarer

Postat av: Jenny

jag gillade fringe. inte världens bästa pilot kanske men vilken serie har det egentligen? känns helt klart som att det finns potential och kan bli riktigt bra om man ger det ett par avsnitt. så det ska bli spännande att se mer. det är ju verkligen min typ av serie också, härligt! =)



mm jag vet men vi har ju en panasonic och naturligtvis så är deras dvd-spelare i princip de enda som man måste ha en särskild fjärrkontroll till för att få regionsfria. och ingen jag snackat med verkar veta vart man får tag på en sån. men nu har min käre pojkvän byggt ihop en dator av diverse överblivna dataprylar och kopplat in till tv:n där nere så nu kan man använda den så länge tills vi har råd att köpa nytt. =)



himla fin lägenhet förresten! det är ju så skönt när man börjar komma i ordning ordentligt. =)

Postat av: anna

japp åker till grekland om en vecka, ska bli underbart :) känner att jag behöver det.



gud vad fin lägenheten var! riktigt mysig :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback