It's back!

2008-08-13 @ 22:00:37

Plötsligt idag när jag gick in på 3 butiken så fanns telefonen där. Trots avsaknaden av det där förbannade sms'et de tjatat så om. Killen idag var jättetrevlig, och proffsig och han gjorde mig mindre arg. Tills jag läste pappret en stund senare. Telefonen var klar 15 juli... 15 JULI! Det är en månad sedan. Bästa P har ringt dem och redan fått dem att ge mig MINST en månad gratis, men det här kräver faktiskt bra mycket mer kompensation än så. Han får ringa igen denna helgen. Han är grym på det, och tycker konstigt nog att det är roligt. Jag avskyr sådana samtal.

Arg som ett bi är jag på tre, men så LYCKLIG över att min telefon är hemma igen.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback