T G I friday

2008-08-30 @ 00:06:40

Visserligen har veckan gått i rasande fart och varit väldigt rolig. Halka, körlektioner där man får köra lite överallt och läraren säger; "Bra. Det känns som om du kan det här nu!", godkänt teoriprov, göteborgskörning med härliga I (kommer bli trist att inte träffa henne mer, söt tjej) och kvällar som bara rusat förbi. Men helg är alltid underbart.

Nu är jag precis hemkommen från en drinkkväll på Excet med Marie, roligt, trevligt och fantastiska drinkar. A är på kräftskiva hos en jobbarkompis. Maja är hos sin farmor.

Imorgon väntar bröllop och det ska bli jätteroligt. Maja ska följa med och är alldeles till sig över att få följa med på fest.

Kommentarer

Postat av: Maja

JAg har som sagt haft problem med att kommentera här på sistone. Ska se om det går nu.



Grattis till avklarad teori! JAg blir avundsjuk.

Postat av: Maja

Det gick! Yay!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback