Senaste veckan i bilder

2008-08-21 @ 19:03:10

Förra torsdagen var det kalas för min älskade man och jag gjorde tårtor för första gången i mitt liv (om inte smörgåstårta och glasstårta räknas förstås... för det gjorde jag förra året)

Till helgen var älskade syster M på besök i stan och vi var tillsammans med andra älskade syster M och bägge barnen ute på långpromenad i Skatås.
 
Sedan blev det tofsar för hela slanten för bästis kusinerna.

och glassätning...

Dagen efter planerade vi Japanresa med M & P och åt middag på Pasta etc i Landala.



Denna veckan har som sagt varit jobb, småsjukt, teoriläsning och imorgon dags för körning igen. Ska bli fantastiskt skönt när jag har mitt körkort.

Kommentarer

Postat av: Maria

Vad goda de såg ut


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback